FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Instalacja
Usługa może być zamówiona telefonicznie pod numerem 32 778 4444, 507 338 405 lub elektronicznie pod adresem biuro@mediasat.pl
Cena instalacji zaczyna się od 1zł i zależy od jej typu, długości trwania umowy oraz pakietu jaki zostanie wybrany.
Wszystko zależy od aktualnej ilości zgłoszeń. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta otrzymują Państwo dokładny termin instalacji.
Przed każdym przyjazdem Biuro Obsługi Klienta kontaktuje się z zainteresowanym i ustala godzinę, odpowiednią dla Klienta oraz montera.
Tak. Skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia nowego terminu wizyty.
Serwis
Usterki można zgłaszać 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 513 047 908.
Wszelkie usterki usuwane są najszybciej jak to jest możliwe. Nasz konsultant umówi Państwa na dogodny termin.
Płatności
Stan aktualnego salda mogą Państwo sprawdzić dzwonią do naszego Biura Obsługi Klienta pod numer 513 047 906.
Prosimy, by w tytule przelewu podać numer umowy, który mogą Państwo znaleźć w nagłówku dokumentu umowy.
Numer konta bankowego mogą Państwo sprawdzić na fakturze aktywacyjnej oraz na naszej stronie w dziale Kontakt
Komunikat pojawia się w przypadku braku uregulowania salda umowy, prosimy o kontakt z BOK w celu ustalenia salda Państwa umowy. Po wpłacie środków usługi zostaną przywrócone.
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności oraz plików cookies, w której informujemy o celu używanych przez nas cookies, ich rodzajach, sposobach korzystania i ich usuwania. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki w zakresie korzystania z plików cookie. Instrukcję znajdziesz w naszej polityce prywatności.